Top

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Q: Verzendt u ook naar het buitenland ?
A: Ja, Zitzakchill.nl verstuurd alleen naar klanten
wonende in Nederland of Belgie

Q: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen ?
A: U kunt bij ons veilig en snel betalen met iDEAL in uw
eigen vertrouwde bankomgeving. U kunt ook kiezen om
uw bestelling vooraf per bank over te maken. Ook is er
de mogelijkheid uw bestelling met Paypal of Creditcard 
te betalen (kunnen extra kosten voor in rekening gebracht
worden.)


Q: Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd ?
A: De meeste orders worden binnen 3 tot 5 werkdagen afgeleverd. Wij streven deze bestellingen binnen deze termijn op de juiste bestemming afgeleverd te hebben maar binnen 7 werkdagen. Soms kan het voorkomen dat dit niet haalbaar is ivm voorraad graag uw begrip hiervoor. 


Q: Kan ik mijn bestelling ook op komen halen ?
A: Helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn uitsluitend een online
winkel en werken met een leverancier die direct naar onze
klanten verstuurd. Dit bespaard op hoge huurkosten en duur
personeel zodat wij de artikelen scherp kunnen prijzen voor
onze klanten !

Q: Het artikel dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu ?
A: Het kan zijn dat een artikel niet meer leverbaar is bij onze
leverancier. Een uitverkocht artikel is in de meeste gevallen
binnen een week weer in voorraad.

Q: Ik wil mijn ontvangen artikel retour sturen. Mag dit ?
A: U mag volgens de wet kopen op afstand uw artikel binnen 7 dagen
na ontvangst terug sturen zonder opgaaf van reden.
Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
Ook de kosten voor het retour sturen van de artikelen komen voor rekening
van de klant. Retour sturen kan alleen als het artikel en eventuele bijbehorende artikelen nog in de originele verpakking(en) zit(ten). 

Heeft u ondanks deze antwoorden toch nog vragen ?
Neemt u dan contact met ons op via het contact formulier